måndag 16 april 2012

yeah we´r going down

Hej, har något problem som stavas : lycka en halv dag, påriktigt mitt dygn kan delas in i två delar, lite som ying och yang liksom, varandras motsats. Ena halvan är jag på bra humör, motionerar och äter så som jag planerar, andra hälften går ut på att jag är sur och inte vill göra något + att jag ofta då (tröst?)äter nåt. Idag blev det pasta och också toast med nån sorts marmelad på sig. Antalet kalorier var ändå inte helt katastrofalt eftersom jag tränat på morgonen men ändå, vad är det för nytta att vara duktig och kämpa när man själv förstör det några timmar senare? Någon som känner igen sig? Träningen och motivationen har i alla fall dragit igång rejält för min del, resten av veckan på samma sätt!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar