tisdag 3 april 2012

Top Model Sverige

Har nu sett de 2 avsnitt av top model sverige, som jag hade missat.. tyckte personligen mest om Rebecka så det var synd att hon kom trea.. Men gillar programmet massor, skulle kunna se det hela dagen. Idag har jag haft feber så åkte bara in till skolan för att skriva provet jag läst till, imorgon blir jag hemma. Gjorde btw aldrig sit-upsen igår känns jävligt dåligt av mig men var helt enkelt för trött eftersom jag då ren var sjuk och grälet fick mig att bryta ihop helt och bara gömde mig under täcket.. 



Idag har maten sett rätt bra ut iaf: på morgonen drack jag ett glas varm svartvinbärsdryck, senare åt jag en banan och ett glas fettfriyoughurt, till middag åt jag ris och höna som var lagad i ugn. Kaffe och blåbär med mjölk som kvällsmål. Några halstabletter har det också blivit.

Bilderna är alltså på Rebecka från Top Model Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar