tisdag 3 april 2012

No longer me that you want

Hej! Blev tråkigt slut på kvällen igår, grälade med min kille och verkar nu som det är over&done... (skulle inte annars skriva det här och annars inte heller om så personliga ämnen men då det här är min anonyma blogg känns det okej och bra att få skriva ut, berätta det som jag inte vill för någon annan) Jag förstår inte honom alls och hur han tänker.. har försökt tala med honom men det går inte så lätt om bara en försöker och vill. För honom skulle vi bara kunna fortsätta som inget och ses typ efter ett par veckor och leka att allt är helt normalt, men jag vill inte ha ett sånt förhållande - vad är det för nytta att vara tillsammans om man inte har tid att ses? Och om det finns så mycket han har att göra är det väl inte mer än rätt att låta honom få göra allt det som tydligen är så viktigt för honom. Han får göra vad han vill, ta sin tid, men jag tänker inte sitta kvar och vänta.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar