onsdag 4 april 2012

at Home

Hej! Är alltså hemma idag, har inte feber mer men mår överlag dåligt..sjukt i halsen, snuva och illamående. Inte så värst kul men är skönt att inte behöva gå till skolan. Har hittills idag bara druckit en kopp te. Vägde mig just för första gången sen resan jag vart på, så sist var för ca. 3 veckor sen ;0 Förut vägde jag mig varje dag på morgonen, alltid före och efter jag ätit och före jag gick och sova.. men nu har jag varit så rädd för att den bara ska visa + eftersom jag varit på resa osv.. men nu gjorde jag det och gissa vad!? Vågen visar 7 kg ifrån min målvikt (skrev om det i början, vill gå ner 10 kg åtminstone), jag som hade trott att jag gått upp massor under resan, känns mycket bättre nu än igår natt och har nu motivationen på topp! Ska fan klara det här!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar