onsdag 4 april 2012

Ush

mår illa, kan inte sova, hör på musik, känner mig äcklig, har lust att krossa spegeln, är sjukt arg över att jag inte kan träna, har massor av saker att göra men gör inget, vet att jag inte lyckas. vad ska jag göra?

Saknar min gamla kompis, vi var alltid tillsammans och kunde tala om allt. Vi kan än tala med varann då och då, säga hej om vi råkar ses och så. Ibland talar vi om att vi borde ses, få det att bli som förr men träffarna skjuts alltid framåt och tiden rinner från våra händer.

Kan inte ens gråta, känns bara tomt - känner inget alls. Bara en äcklig känsla som vägrar försvinna och inte heller går att förklara.

Varför varför varför...


1 kommentar:

  1. Sv: Javisst! Skicka ett mail med en länk till din FB så får du lösenord :)

    wannathinlife@gmail.com

    SvaraRadera