fredag 13 april 2012

Well..

nothing last forever.. hade idag ett otroligt sug på allt möjligt, stod dock emot och åt mera än vanligt nog men ändå inget så farligt. Tog frukter och torkade plommon och varmakoppen och kokt ägg. Inget vidare idag, vill inte ens räkna kalorierna nu. Men från den positiva sidan kanske jag äntligen slipper den här flunsan när jag nu fått i mig vitaminer osv.. I morgon är dessutom min vägnings-dag, så lägger ut det här nångång imorgon. Min uppdatering riskerar att bli rätt så dålig i morgon för jag har planer med en kompis som inte vet om min blogg. Är lite fundersam över vad jag ska beställa för mat till mig när vi far och äta imorgon, beror förstås på vart kompisen väljer att gå... kan ju alltid försöka hitta ett ställe med sallader eller så skyller jag bara på brist på pengar/magont/illamående/eller säger som det är "ser det ut som jag behöver mat?!" ..we´ll see.
Hoppas det går bra för er, ska ta och läsa era bloggar före jag lägger mig och sova. Godnatt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar