söndag 8 april 2012

Like this

Hej! Har inte haft tid att uppdatera så mycket nu men har haft kul och mycket att göra! Kom just hem från en annan middag med släktingar. Gårdagen gick väl helt bra, av middagen åt jag bara tonfisksallad och lite rökt lax. Som dricka tog jag bara vatten och lite vin. Med efterrätten blev det svårare att komma undan så tog lite av den. Efter det drog jag iväg till mina kompisar där det blev lite mer vin och en smal bit kaka (blää) och därefter åkte vi till festen. Drack en hel del men ändå mindre än vanligt. De andra började grilla korv men då stack jag iväg ut och ja-a kastade upp... Så idag morgon kändes det riktigt okej, tomt och bra.
Idag var jag också hos släktingar på middag, tog så mycket sallad att det inte rymdes så mycket annat men blev ändå lite väl mycket tycker jag + efterrätt och Kinder ägg. Ska se om jag vågar gå och väga mig nu..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar