fredag 20 april 2012

I tried to be perfect

Hej, jag är tillbaka! Har inte alls haft tid/kunnat blogga då jag var med min kompis men nu drar vi igång igen! Jag är för tillfället på väg till skolan med packade väskor, ska nämligen på ett "läger" över helgen inför ett jobb. Så har med mig allt nödvändigt, träningskläder, skor en ny bok om powerwalking.... Visst ska jag hitta tid för träning mellan undervisningen. Det som också är bra med att åka bort är att ingen känner mig där och jag gör exakt hur jag själv vill. 
De två sista dagarna har inte varit någon katastrof men inte vidare bra heller. Har inte heller vägt mig nu och det gör mig nojjig, det känns som jag skulle ha gått upp flera kg! Jag åt iaf mindre än min kompis och nyttigare. Ska försöka koncentrera mig på de saker som är bra. Remember Control Will Strenght
Idag hade jag en frukost bestående av några vindruvor och en kopp svart kaffe, riktigt gott!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar