söndag 1 april 2012

Planering?

Har försökt hitta en plan på hur jag snabbast ska gå ner..är lite osäker på hur jag ska göra? Tänkte köra med riktigt ordentlig träning några gånger i veckan och så jogging varannan dag + äta hälsosamt lite. Skulle vilja vara smal till sommaren...! Men det är så svårt att följa det man planerat, antingen är man inte själv tillräckligt sträng med sig själv eller så trycker familjen/kompisarna på, bjuder mat osv.. Just nu är jag riktigt flunssig och borde inte egentligen träna var ändå ut och gå en sväng idag, känndes bra.

Sähär vill jag med se ut på sommaren, gå med små shorts och magskjorta!

Imorgon kör jag igång med ny stil i varje fall! Så här har jag tänkt imorgon ska se ut;
Vakna klockan 7 och äta lite svartvinbärskräm som frukost (hemlagad)
I skolan äter jag sallad (beror lite på vad det är för lunch men tror inte jag äter den)
Slutar skolan klockan 2-3 och måste hem och läsa på prov..ska inte äta annat än den middag vi har hemma

NU måste jag verkligen gå och sova goodnight!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar