onsdag 4 april 2012

Sov gott ni fina ♥

Kan tyvärr meddela att dagens kalori intag har ökat, lägger upp allt från idag nu:

Morgon: en mugg te
Lunch: en mugg te
Middag: en halv potatis + lite fisk + ett glas fettfri mjölk
Kväll: en kopp kaffe + ett glas mjölk + en liten smörgås med mörkt bröd och rökt påsk skinka
Övrigt: en näve frusna blåbär + en matsked yoghurt + lite mjölk
Motion: kort promenad

Blir väl ungefär 325 kcal då? Kan inte räkna ut lika lätt eftersom min telefon är sönder och inte kan använda appen jag brukar...

Känns helt okej ändå, blir hemma imorgon så kan fara ut och träna om jag inte mår allt för dåligt förstås. Ska vakna klockan 8 imorgon. Jag önskar verkligen att jag klarar det här, vill gå ner före sommaren så man sen kan vara fin i sommarkläder och bikini på stranden. Ska börja springa igen bara jag slipper den här jävla flunsan. Nu tänker jag preppa med lite bilder och sen sova, god natt!










1 kommentar: